Iată cum o poți face în câțiva pași:
Noutăți ediția 2025
Fiecare proiect participant va înscrie un minim de 10 înotători-fundraiseri care vor putea acționa individual sau în echipe, virtual sau cu posibilitatea de înot la evenimentul de la bazin. O echipă este alcătuită din minim 2 și maxim 5 înotatori-fundraiseri.
La evenimentul de la bazin, fiecare proiect participant are responsabilitatea de a atrage minim 5 înotători-fundraiseri.
Obiectivul financiar minim/proiect va crește de la 10.000 de lei la 12.000 de lei.
Câte proiecte poate înscrie o organizație non-profit sau un grup de inițiativă? Un singur proiect.
Ce fel de proiecte putem înscrie? Mai multe detalii poți găsi în Regulamentul oficial Swimathon București AICI în secțiunea 2. Regulament înscriere și participare proiecte, capitolul Etapa 2 – Jurizare proiecte
Cum se selectează proiectele pentru participare la Swimathon București 2025? Un juriu extern nominalizat de către Fundația Comunitară București va evalua și selecta din totalul proiectelor înscrise proiectele participante la aceasta ediție.
Când devine un proiect vizibil pe site? Un proiect poate devine vizibil pe website doar după încheierea procesului de selecție și doar în cazul în care a fost aprobat ca proiect participant la ediția 2025.
Ce ar trebui să am în vedere înainte de a înscrie un proiect la Swimathon București? Care sunt responsabilitățile și angajamentele unui proiect participant? Pentru mai multă claritate parcurgeți Regulamentul oficial Swimathon București AICI; o parte din capitolele de interes ar putea fi:
1 . Cadrul general de desfășurare Swimathon București
2 . Regulament înscriere și participare proiecte
3 . Regulament înscriere și participare înotătorilor-fundraiseri
5 . Termeni și condiții Swimathon București